maandag 30 januari 2012

Concept/Grove planning

week 1

Beetje kijken wat ik wil doen (vooronderzoek)

week 2

concept schrijven

week 3 

locatie's zoeken

week 4 

tot in de details uitdenken

week 5 

blog aanvullen met concept /ideeen

week 6 

Foto's maken + bewerken + plaatsen in indesign

week 7 

Printen/inleveren

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Concept

mijn idee is wel duidelijk. (Zo niet, lees bericht hieronder) 

Het Thema is ''de verbeelding''

Ik heb gekozen voo mijn onderwerp omdat rook een soort van rare/enge sfeer oproept. want Rook (mist) zie je wel maar je kan het niet echt echt aanraken. en als je der heen loopt is het weer weg. dus het is niet een verbeelding maar het is er niet... lastig! 

ik ga heel veel tegenlicht gebruiken om de persoon los te laten komen van de achtergrond... maar de achtergrond ga ik ook verlichten omdat ik Savonds ga fotograferen in het pikkendonker. ik wil niet dat ze helemaal in het zwart staat want dan had ik het beter in de studio kunnen doen...

ik ga dus met dat tegenlicht een randje om der hoofd maken en de rook verlichten. zo dat het rook op mist lijkt. 

het model ga ik voornamelijk met licht van boven verlichten voor een dramatishe/hemels ligt er net aan hoe ik der laat kijken... omhoog hemels naar voor of beneden dramatische...

me locatie is ook wel grezelig vooral met mist/rook...

dat dus..


Geen opmerkingen:

Een reactie posten