maandag 23 januari 2012

Stap 5/6 schetsfase.

Ik heb een leuk idee die ik kan combineren met Locatie fotografie. Maar dat moet ik wel studio flitsers lenen en een statief. ik wil licht van boven laten komen met een softbox of beauty disk... ik wil op locatie gaan flitsen met iemand die iets doet ''model staat''.


Ik wil ze voor iets zetten waar een verre achtergrond is waar wel licht is want ze moeten niet in het zwart staan iets industrieels vindt ik wel mooi beton, fabriek, jeweet toch. ik heb een paar locatie's in me hoofd en dat komt helemaal goed denk ik ik heb ook een paar modelen in me hoofd wel 2 xD maar moet er nog een paar zoeken / vragen. In de foto moet trouwens wel een beetje kleur zitten anders word het denk ik erg saai maar benieuw.


ik had deze foto als inspiratie gezien. en toen dacht ik dit ga ik ook doen.



Dankuwel........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten