dinsdag 10 januari 2012

Brandon kerk

bij locatie fotografie mag je naar buiten ''naar locatie'' en als ik met brandon ga komen we altijd wel ergens leuks te recht.. nu was het de kerk in hartje Rotterdam en daar kwamen we de man tegen die brandon op de foto zet en die ging ons heel de geschiedenis vertellen over Rotterdam erg leuk in het begin maar die man wist niet van ophouden... achhjah meschien zijn wij jongelui gewoon ongeduldig.

ik had het idee om panorama's te maken maar was lastiger dan ik dacht.

en de foto boven aan heb ik daar ook gemaakt met me nieuwe 70-200mm en die vindt ik persoonlijk de mooiste van die dag en meschien wel alle foto tot nu toe :)



dit is een stuk van me panorama... die opaa ging niet aan de kant maar ik vindt hem wel grapig. 


dit is de volledige panorama. maar ik kan hem op een of andere manier niet exporteren naar een kleiner formaat. hij is nu ongeveer 800 MB en had geen zin daar op te wachten dus ik heb gewoon een screenshot gemaakt en dan kan je aan de rechterkant ook zien hoe veel foto's het waren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten