zondag 5 juni 2011

Thuisopdracht Mijn ''Club'' Turnen

Voor de Thuis opdracht heb ik mijn turn-vereniging gefotografeerd.

Ik heb een aantal mooie foto's gemaakt. De foto's zijn allemaal onbewerkt.(nog)

Ik heb in de turnhal in het donker foto's gamaakt en met het (verschrikkelijke tl) licht aan dus ik ga kijken of ik 10 beelden met licht kan gebruiken. En 10 in het donker.

                                                                                                                                                                      


Met Licht....


Voorbereiding



1# De aanloop

2# Timing (van aanloop naar in springen)

 #3 De afzet (laat de trampoline het werk doen)

4# hoogte/Indraaien maken

5# Op het hoogste punt je draai inzetten (voorwaards of zijwaards)

 6# Doordraaien

7# Draaien zo ver je kan

 7# Armen naast elkaar of aan1 kant langs de benen voor de optimale draai-snelheid

 8# Doorzetten

 9# Openen (klaarmaken voor landing)(zorg dat je benen beneden uitkomen)

 10# Landen of in dit geval vallen..!!!

 Je krijgt natuurlijk hulp van je ''Clubgenoten''

Aan de trainer heb je ook niks

11# ingeval van vallen gewoon opstaan

12# en het opnieuw proberen

12# ingeval van staan je applaus in ontvangst nemen en verbeteren maar.
                                                                                                                                                                      

Zonder TL (met twee grote 800 watt lampen)

Ik had dus 2 grote lampen die opzich wel mooi licht gaven. Ik heb geen snelle bewegingen gedaan dat was allemaal net te snel (i.v.m. bewegingsonscherpte) in plaats daarvan ''kracht'' dat je ook vaak ziet in de turn wereld.














Dit vond ik minder mooi en dus gingen we wat dingen doen die ik iets beter kon timen. Hoewel er wel mooie tussen zitten.

Het begon een beetje lacherig


Maar nu moesten we wel serieus aan de slag want ik had de zaal maar voor een uur gehuurd.

1# concentreer je...

 2# en op

 3# strekken en vast houden

4# en neer...
















En dat was het ik ga nog een aantal bewerken en inleveren.




Tada.....!!!!!!!













 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten